Przejdź do treści

Regulamin sklepu internetowego

§1 Postanowienia wstępne

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej: „Regulaminem) określa ogólne zasady i warunki sprzedaży w sklepie internetowym działającym za pośrednictwem witryny www dostępnej w Internecie pod adresem www.aleksandramarkowska.com (zwanym dalej „Sklepem internetowym”), prowadzonym przez Aleksandrę Markowską prowadzącą działalność gospodarczą z siedzibą w Warszawie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 62A, 05-075 Warszawa, NIP: 9521976636, REGON: 146772459 (zwana dalej „Sprzedawcą”).
  2. Regulamin skierowany jest do wszystkich użytkowników Sklepu internetowego – określa zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta Sklepu internetowego, zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji miejsc w warsztacie/szkoleniu/konferencji dostępnych w ofercie Sklepu internetowego, składania zamówień w Sklepie internetowym.
  3. Każdy użytkownik składający zamówienie (zwany dalej „Klientem”) w Sklepie internetowym zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania postanowień Regulaminu. Korzystanie z usług Sklepu oznacza akceptację warunków Regulaminu.
  4. Regulamin jest dostępny na stronie Sklepu internetowego.
  5. Administratorem danych osobowych jest Aleksandra Markowska prowadząca działalność gospodarczą z siedzibą w Warszawie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 62A, 05-075 Warszawa, NIP: 9521976636, REGON: 146772459.
  6. Sprzedająca dokłada należytej staranności, aby prezentowane zdjęcia oferowanych Prac były rzetelne i odzwierciedlały ich rzeczywisty stan a w szczególności kolory. Ewentualne nieznaczne różnice kolorystyczne, jakie mogą wystąpić między prezentacją internetową a wyglądem oryginału, wynikają z powodów technicznych i Sprzedawca nie ponosi za nie odpowiedzialności. W razie wątpliwości z prezentacją internetową Prac należy skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

§2 Postanowienia ogólne

  1. „Kupujący” lub „Klient” oznacza osobę nabywającą artykuły od Sprzedającego, która może korzystać z konta Kupującego. Kupującym może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolną do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
  2. Kupujący składając zamówienie oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu sklepu, akceptuje jego postanowienia i wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Sprzedającego i przetwarzanie jego danych osobowych przez Sprzedającego w celach związanych z realizacją zamówienia oraz do celów promocji i reklamy działalności Sklepu. Wyżej wymienione oświadczenie Klient składa poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w trakcie rejestracji w Sklepie lub na formularzu zamówienia, dostępnego na stronie internetowej Sklepu
  3. „Produkty” – odzież oraz inne towary oferowane przez Markę na stronie internetowej
  4. Sprzedająca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany te będą publikowane na stronie internetowej i wchodzą w życie z dniem ich opublikowania.
  5. Sprzedająca dokłada wszelkich starań, aby świadczenie usług było zgodne z najwyższymi standardami jakości.

§3 Zakres usług

  1. Sprzedająca świadczy usługi projektowania i produkcji odzieży oraz sprzedaży produktów związanych z modą.
  2. Produkty są projektowane zgodnie z najnowszymi trendami mody, z wysokiej jakości materiałów, z dbałością o detale.
  3. Produkty oferowane na stronie internetowej Sklepu mogą obejmować odzież damską, akcesoria, obuwie i inne artykuły modowe.
  4. Produkty mogą być dostępne w różnych wariantach, rozmiarach i kolorach, zgodnie z aktualną ofertą Sklepu.

§4 Zawarcie umowy sprzedaży

  1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Kupującym a Aleksandrą Markowską.
  2. Aby zawrzeć umowę sprzedaży, należy złożyć zamówienie na stronie Sklepu internetowego.
  3. Sklep internetowy przyjmuje zamówienia składane on-line przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  4. Klient może złożyć zamówienie za pośrednictwem założonego konta lub poprzez złożenie jednorazowego zamówienia bez dokonywania rejestracji.
  5. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu dostępnym na stronie Sklepu internetowego, wszystkich wymaganych danych koniecznych do wysyłki i wystawienia dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT.
  6. Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta postanowień Regulaminu, w tym wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych podanych podczas składania zamówienia. Zgoda ta jest dobrowolna, jednakże konieczna w celu realizacji zamówienia.
  7. W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Produktów z dostępnej oferty Sklepu internetowego, ich kolorystyki, rozmiarów oraz ilości poprzez „dodanie” ich do koszyka.
  8. Wysłanie zamówienia przez Klienta (zatwierdzenie przyciskiem „Złóż zamówienie”) stanowi ofertę Klienta złożoną Sprzedającej co do zawarcia Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
  9. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie złożenia przez Klienta zamówienia.
  10. Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia jego oferty drogą elektroniczną („Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji”) na wskazany przez niego adres poczty e-mail. Po otrzymaniu ww. potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta Produktów.
  11. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
  12. Klient może dokonać zmiany w zamówieniu aż do momentu wysyłki zamówionych Produktów. Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z całości bądź z części Produktów składających się na zamówienie, zmiany w adresie dostawy lub zmiany danych na fakturze. W przypadku zmiany w zamówieniu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z obsługą Sklepu internetowego telefonicznie bądź przez e-mail. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot zapłaty nastąpi w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta.
  13. W przypadku, gdy po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia Klienta, jego realizacja okaże się niemożliwa z przyczyn innych niż brak Produktów w Sklepie Internetowym Sprzedająca poinformuje Klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie o powstałych okolicznościach.
  14. Jeśli realizacja zamówienia okaże się niemożliwa z przyczyn, o których mowa w pkt IV ust. 13, Sprzedająca może zaproponować Klientowi:
    1) anulowanie całości zamówienia. Wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedającą z obowiązku realizacji zamówienia;
    2) anulowanie zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa w racjonalnym terminie. Wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedającą z realizacji zamówienia w zakresie, w jakim nie jest ona możliwa;
    3) podział zamówienia oraz określenie terminu realizacji zamówienia w części, której realizacja pierwotnie nie jest możliwa. Wybór tej opcji przez Klienta powoduje, że dostawa dokonana zostanie w odrębnych przesyłkach, przy czym Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów dostawy związanych z podziałem zamówienia.
  15. Rozpoczęcie realizacji zamówienia może być uwarunkowane telefoniczną weryfikacją złożonego przez Klienta zamówienia.

§5 Płatności

  1. Informacja o cenie zakupu Produktów w Sklepie internetowym jest podawana na jego stronie. Podane ceny są wiążące w chwili składania zamówienia przez Klienta.
  2. Wszystkie ceny podane na stronach Sklepu internetowego są cenami brutto w złotych polskich.
  3. Podane ceny wyrobów nie zawierają kosztu dostawy.
  4. Podane ceny wyrobów nie zawierają informacji na temat ewentualnych opłat celnych, jeżeli adres dostawy jest poza terytorium Polski.
  5. Klient nie ma możliwości zapłaty za część zamówienia z góry, a za część zamówienia przy odbiorze.
  6. Klient może wybrać następujące sposoby płatności ceny za zamówione Produkty oraz opłat za dostawę zamówionych towarów:
    a) płatność drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu płatności internetowych;
    b) płatność za pomocą systemu PayPal, BLIK, Klarna;
    c) przelewem na rachunek bankowy Sprzedającej Aleksandra Markowska o numerze: PL29 1140 2004 0000 3102 8420 4554;
    d) gotówką przy odbiorze – Klient dokonuje zapłaty odbierając zamówione Prace dostarczone za pośrednictwem firmy kurierskiej (dostępna przy przesyłkach na terenie Polski).
  7. W przypadku płatności dokonanej za pomocą serwisu płatności pozytywna autoryzacja transakcji jest warunkiem zrealizowania zamówienia.
  8. W przypadku wybrania płatności przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, zamówienie zostanie zrealizowane po wpływie środków na rachunek bankowy Sprzedawcy. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.
  9. Za dzień dokonania płatności uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Sprzedawcy.

§ 6 Dostawa i odbiór

  1. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, na adres wskazany w zamówieniu.
  2. Koszty przesyłki zakupionych Produktów ponosi Klient.
  3. W przypadku płatności przy odbiorze Sprzedająca przystępuje do realizacji zamówienia niezwłocznie po złożeniu zamówienia przez Klienta. W przypadku wybrania przez Klienta płatności drogą elektroniczną lub przelewem na rachunek bankowy rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi w momencie zaksięgowania kwoty płatności
  4. Całkowity i maksymalny termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 14 dni od daty zawarcia umowy sprzedaży.
  5. Sprzedająca dołącza do każdej wysyłki dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT.
  6. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien dokładnie sprawdzić w obecności spedytora kompletność zawartości paczki oraz stan opakowania zewnętrznego i zamówionego towaru. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
  7. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem i zwrotnego odesłania zamówionych Produktów do Sklepu Internetowego, Sprzedająca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt dostawy.

§7 Reklamacje i gwarancje

  1. Sprzedająca odpowiada za niezgodność Produktów z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego konsumentem przed upływem 2 lat od daty jego otrzymania. Klient będący konsumentem obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedającej o stwierdzonej niezgodności Prac z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.
  2. Klient może złożyć reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontakt@aleksandramarkowska.pl, a reklamowane Produkty wraz z dowodem zakupu należy dostarczyć Sprzedającej na adres sklepu stacjonarnego: Aleksandra Markowska z siedzibą w Warszawie przy ul. Jana Styki 1, 03-928 Warszawa, NIP: 9521976636, z dopiskiem: „Reklamacja”. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane Klienta (w tym jego imię, nazwisko, adres pocztowy, adres e -mail) oraz opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.
  3. Sprzedająca rozpatrzy reklamację w terminie czternastu (14) dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki zawierającej reklamowane Produkty i powiadomi Klienta będącego Konsumentem o sposobie dalszego postępowania. Odpowiedzi udziela na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.
  4. Sprzedająca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z błędnego wykorzystywania oferowanych Produktów.
  5. Uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu będzie uwzględniane tylko na podstawie zgłoszenia dokonanego u pracownika firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej w momencie dostarczenia przesyłki
  6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedająca wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy), a gdy okaże się to niemożliwe Sprzedająca zaproponuje Klientowi inny Produkt lub zwróci pełną kwotę zapłaconej ceny towaru w ciągu czternastu (14) dni.
  7. Sprzedająca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  8. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.

§ 8 Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży

  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternaście) dni kalendarzowych od dnia objęcia produktu w posiadanie (otrzymanie przesyłki). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może złożyć oświadczenie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontakt@aleksandramarkowska.pl.
  2. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient jest zobowiązany do zwrotu zakupionych produktów do Sprzedającej, niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu (14) dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Towar zwracany nie może nosić oznak użytkowania. Dostarczony musi być kompletny.
  3. Sprzedająca w ciągu czternastu (14) dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Jeżeli Sprzedająca nie zaproponowała, że sama odbierze Produkt od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od niego do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Sprzedająca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  5. Produkty wykonane na indywidualne zamówienie, Produkty wytworzone według specyfikacji Klienta nie podlegają wymianie i zwrotowi.
  6. Sprzedająca nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.
  7. Koszt odesłania Produktów do Sprzedającej ponosi Klient.

§ 9 Prawa autorskie

Do Sprzedającej należą wszelkie autorskie prawa majątkowe do treści zawartych na stronach Sklepu internetowego i podlegają ochronie prawnej. Prawami autorskimi objęte są również tworzone przez Sprzedającej Produkty oznaczone jej imieniem i nazwiskiem Aleksandra Markowska.

§ 10 Oświadczenie

  1. Klient zawierając umowę sprzedaży, wyraża zgodę na przetwarzanie przez Aleksandrę Markowską z siedzibą w Warszawie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 62A, 05-075 Warszawa, NIP: 9521976636, REGON: 146772459, właściciela oraz administratora Sklepu internetowego prowadzącego sprzedaż detaliczną Produktów, znajdujących się pod adresem elektronicznym www.aleksandramarkowska.com (dalej zwanym Administratorem) jego następujących danych osobowych: imię i nazwisko, adres, adres korespondencyjny, numer telefonu oraz adres email. Dane te zostają zebrane przez Administratora za zgodą Klienta i będą przetwarzane w celu zapewnienia Administratorowi możliwości skontaktowania się z Klientem dla potrzeb realizacji dokonanych przeze niego zakupów korzystając ze strony Administratora.
  2. Jednocześnie Klient przyjmuje do wiadomości, iż:
    a) Administratorem jego danych osobowych jest Aleksandra Markowska z siedzibą w Warszawie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 62A, 05-075 Warszawa, NIP: 9521976636, REGON: 146772459, właściciel oraz administrator Sklepu internetowego prowadzącego sprzedaż detaliczną Produktów, znajdującego się pod adresem elektronicznym www.aleksandramarkowska.com.
    b) Odbiorcą jego danych osobowych mogą być partnerzy handlowi Administratora.
    c) Administrator będzie przechowywał jego dane osobowe przez okres wykonywania przez niego działalności gospodarczej.
    d) Klient ma prawo do żądania od Administratora dostępu do jego danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (w określonych w przepisach przypadkach), a także prawo do przenoszenia danych, cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych przez Administratora oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
    e) Podanie przeze Klineta danych osobowych jest dobrowolne, a w razie ich niepodania Administrator nie będzie mógł zrealizować zamówienia Klienta, ani przesyłać mu informacji marketingowych za jego uprzednią zgodą.
    f) Administrator może dokonywać profilowania danych osobowych Klienta w celu zakwalifikowania go do oferowanych przez niego produktów lub innych aktywności (profilowanie będzie dotyczyć moich preferencji zakupowych).
    g) Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
    h) Administrator zapewnia, iż dane osobowe Klienta przetwarzane będą wyłącznie dla celów realizacji zamówienia oraz dla celów marketingowych Sprzedającej.

§ 11 Pozostałe postanowienia

  1. Regulamin stanowi integralną część zawieranych przez Sprzedającą z Klientami Umów sprzedaży
  2. Sprzedająca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie Sklepu internetowego. Zmiany Regulaminu nie mogą naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu internetowego.
  3. Sprzedająca zastrzega sobie prawo zmiany cen oraz ilości Produktów znajdujących się w Sklepie internetowym, wycofywania lub wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, jaki i również ich modyfikacji na stronie Sklepu internetowego, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które zawarły umowy sprzedaży Produktów oferowanych przez Sklep internetowy przed dokonaniem ww. zmian.
  4. Sprzedająca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu internetowego, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez użytkowników.
  5. W sprawach nie uregulowanych Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania Sklepu internetowego obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów jest Sąd Powszechny miejscowo właściwy według obowiązujących przepisów.
  7. Polityka Prywatności stanowi integralną część Regulaminu.